Акредитація (переакредитація) підприємств на митниціі

Аккредитация (пере аккредитация) предприятий на таможне

Реєстрація в митному органі суб’єкта ЗЕД називається акредитацією.

Всі підприємства від ФОП до великих корпорацій, які ведуть зовнішньоекономічну діяльність, незалежно від обороту і виду діяльності, зобов’язані згідно з законом України, пройти реєстрацію в митному органі.
Часто у суб’єктів ЗЕД виникає питання, що це таке реєстрація ЗЕД і з яких етапів вона складається.

До самого процесу акредитації на митниці можна провести підготовчу роботу.

Потрібно відкрити валютний рахунок в банку в тій валюті, по якій ви працюєте з вашим партнером. Також можна укласти контракт ЗЕД з вашим контрагентом, підготувати необхідні відвантажувальні документи, знайти перевізника і т.д. Все вище перераховане носить рекомендаційний характер, за винятком відкриття валютного рахунку в банку, так як без рахунку в банку пройти процес реєстрації ЗЕД не можна, тому що ці дані відображаються в обліковій картці суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності.

Залиште заявку і ми Вам зателефонуємо

Пару слів про саму митної картці.

Акредитація. Раніше, безпосередньо, в саму митну декларацію завжди вносили номер і дату картки акредитації та, більш того, ні в якому разі не можна було допустити помилки не в номері, не в даті даного документа, а якщо помилка все-таки виникала, то доводилося викладати декларацію вже з виправленими даними. На сьогоднішній час митниця злегка спростила і оптимізувала пакет документів, який повинен бути в 44 графі декларації і вже немає такої потреби вказувати в декларації номер і дату митної картки акредитації, але все ж фірма, яка хоче вести зовнішньоекономічну діяльність повинна пройти процес акредитації, так як всі дані про акредитацію повинні бути на сервері у митниці. Без цих даних і митної картки акредитації, митний брокер не зможе подати митну декларацію.

Якщо Ви маєте запитання щодо акредитації на митниці, то можете задати їх в коментарях під цим текстом.

🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽

Митна акредитація абсолютно різних форм власності відбувається в митному органі за місцем юридичної реєстрації, в відповідно до реєстраційних документів.

Процес реєстрації ЗЕД має ряд потрібних документів складання і реєстрації даних документів в митному органі. Список документів для процедури реєстрації ЗЕД буде залежати від типу власності підприємства.
Щоб не допустити неприємних ситуацій, таких як виникнення непередбачуваних проблем, пов’язаних з акредитацією ЗЕД в митному органі або з оформленням різноманітних документів, новачкам в ЗЕД оптимально звернеться за комплексної послугою до досвідченим митним брокерам. Звернувшись до наших митним брокерам ви зможете бути спокійні і впевнені в оперативному та успішному результаті.

Наші брокери готові Вам запропонувати:

  • Збори і подача повного пакету документів для митної акредитації ЗЕД;
  • Комплексний супровід процедури акредитації ЗЕД;
  • Допомога в проходженні специфічної процедури переакредитації;
  • Зняття з обліку в митному органі.

Акредитація на митниці в Харкові і Києві.

Якщо вам необхідна така послуга, як акредитація вашого підприємства на митниці в місті Харків, то наші брокери допоможуть вам пройти її оперативно і без проблем, але для цього необхідно ретельно підготовча робота. Це зібрання повного пакета документів, і найголовніше, це перше знайомство з митницею. Наші фахівці відомі як професіонали своєї справи і на митниці не виникне питань з процедурою акредитації ЗЕД. Якщо ви замовте у нас послугу митної акредитації вашого підприємства, то ми до дрібниць вивчимо ваш пакет документів для акредитації ЗЕД, складемо картку акредитації та в правильному світлі представимо ваше підприємство на митниці.

📞 Телефонуйте нашим фахівцям +380504001028

Leave A Comment