Розмитнення обладнання та митне оформлення

Багато українських підприємців і керівники профільних департаментів чули або вже беруть участь в процесі розмитнення обладнання,

але багато хто тільки почали замислюватися з чого варто почати і що ж криється за словами «митне оформлення обладнання».

З чого варто почати?

В першу чергу вам необхідно знайти митного брокера, який вже розмитнював обладнання і має досвід в сегменті митного оформлення обладнання.

Наступний етап – це оформлення технічної документації для того, щоб ваш митний брокер зміг попередньо визначити код УКТ ЗЕД. Кодів може бути кілька, все залежить від поширеності вашої номенклатури, яку ви хочете імпортувати.

Після того, як ваш митний брокер підібрав код УКТ ЗЕД, він зможе вам надати довідку за кодом УКТ ЗЕД.

В даній довідці буде міститися інформація по тарифного і нетарифного регулювання.

Тарифне регулювання – це різні види ставки мита, акцизного збору, ПДВ та інші державні платежі.

Нетарифне регулювання – це різні види дозвільних документів, висновки СЕС, фітосанітарні сертифікати, сертифікати відповідності тощо

Наступним етапом буде розрахунок вартості транспортних витрат, для якого потрібно точно знати з якого міста буде відправка товару і в яке місто буде доставка. Потім треба підібрати спосіб доставки вантажу (може бути як авіа, морська і автомобільна доставка).

Якщо Ви маєте запитання щодо розмитнення обладнання, то можете задати їх в коментарях під цим текстом.

🔽 🔽 🔽 🔽 🔽 🔽 🔽

Ось після цих етапів можна попередньо порахувати суму витрат і вийти на вартість собівартості обладнанням в Україні.

Після прорахунку калькуляції відбувається попередній підготовчий етап, на якому менеджер готує відповідальний пакет документів і контролює пакет документів на відвантаження і комерційних документів.

Як тільки митний брокер отримує пакет документів, він відразу ж починає формувати попередню декларація ПД або ПП.

Після оформлення попередньої декларації, брокер передає номер ПД або ПП менеджеру або експедитору.

Після попереднього митного оформлення вантажу на кордон, він їде на місце фінальної розмитнення, де на митному терміналі оформляють додаткову митну декларацію.
Перед оформленням додаткової митної декларації, брокер проводить фізичний огляд, після чого вносить акт фізичного огляду в декларацію.

Митна декларація потрапляє в єдину базу митниці, де проходить різні етапи перевірки, такі як перевірка відповідності коду товару, митної вартості, інтелектуальної власності і т.д.

Після проходження всіх митних етапів, податки вписуються в бюджет, після митна декларація закривається і вантаж може виїжджати із зони митного контролю на склад покупця.

Розмитнення обладнання з Китаю.

rastamozhka-oborudovanija-i-tamozhennoe-oformlenija-w

Варто звернути увагу, що розмитнення обладнання з Китаю починається з формування пакету документів і прішіпмент інспекшіон на самій фабриці.

Прішімпент інспекшіон може зробити наш фахівець в Китаї, перевіривши кількість і найменування товару згідно заявленим документам. Після вантаж їде в порт для завантаження на корабель.

Як правило, доставка контейнера з Китаю займає від 25 до 30 днів, в залежності від морської лінії або сезонності.

Після прибуття контейнера в Україну він може бути розформований або завантажений на автомобільну платформу для доставки його за місцем призначення.

Расформіровка контейнера з обладнанням з Китаю відбувається, як правило, якщо вантаж в контейнері консолідований.

Формування пакету документів і передоплата. Як правило, китайці працюють за передоплатою, але передоплата можлива по етапом.

Наведу вам приклад. Перший етап передоплати в розмірі 20 – 30% – це для початку виробництва. Другий етап передоплати – так звана схема «гроші проти документів», коли всі документи готові і узгоджені, покупець перераховує 50%, після чого китайці відправляють пакет документів на адресу одержувача. Чим важливий другий етап? Поки ви не заплатили 50% платежів з китайців можна вимагати правки, якщо вони помилилися в документах, а помиляються вони досить часто, після оплати просто говорять що всі правки за ваш рахунок. Тому узгодити всі документи і правки в цих документах потрібно поки китайці не отримали свою основну частину передоплати. Третю частину передоплати платять, коли ви вже отримали вантаж і зрозуміли скільки в даній партії шлюбу. Але така схема не завжди працює, так як потрібен надійний перевірений партнер в Китаї.

Ще важливий етап при морської доставки контейнера з Китаю, це працювати потрібно не за оригіналами коносаментів (морська накладна), а по телекс – релізів.

Для більш докладної консультації звертайтеся до наших фахівців. ☎ 📞  +380504001028



Залишити відповідь