Термін «текстиль» знайомий багатьом бізнесменам ще з початку 90-х років.

Більшість підприємців починали свій бізнес в «ті часи» саме з текстилю, привезеного з Туреччини.

Але ті часи канули в літа, бо раніше не було такого поняття як розмитнення, а тим більше розмитнення текстилю, в сьогоднішньому розумінні цього слова.

Маючи хорошого надійного постачальника, якість стає все краще, а ось закони вже не ті.

Іноді, при так званій «митному очищенню товару», підприємці не встигають в процесі «важливіших» справ або через загальної необізнаності завершити угоду до кінця.

Як правило, зробити оформлення та реєстрацію вантажу воліють відкласти «на потім», товар залишається на митниці місяць, два і т.д. Грошові кошти вкладені, вантаж прибув, а що робити далі – поки неясно.

Якщо у Вас питання по доставці або митного оформлення текстилю і тканин, то можете залишити їх в коментарях під цим текстом.

🔽 🔽 🔽 🔽 🔽 🔽 🔽

Ну не вистачає на це часу, що робити? Багато, в ті часи, так і прогоріли, наївно вважаючи, що процес розмитнення текстилю справа не хитра.

А чи замислювалися Ви, що для різних груп текстильної продукції необхідна процедура розмитнення, відмінна від іншої групи текстилю? Від цього, безпосередньо, і залежить ставка податку і т.д. Багато що залежить не тільки від якості виробленого товару, а й від класифікації. Тут без допомоги професіонала буде вельми складно. Послуги митного брокера , який має досвід у веденні подібного роду угодах, тут буде як не можна до речі.

Оперативна розмитнення текстилю обов’язково повинна пройти:

  • Коректну перевірку, щодо української класифікації товарів зовнішньоекономічної товарної діяльності
  • митне очищення
  • Розрахунок платежів по митниці (податки, збори, ліцензії)

Слід зазначити, що навіть незначне відхилення від грамотного процесу реєстрації документів або невірно заповнений пункт – має ризик відхилитися від заданої мети і значно подовжить процес Вашої угоди.

☎ 📞  +380504001028

Leave A Comment